Love story

Love story

vineri, 10 iunie 2011

Ultima zi de 8B

      Ultima zi de plansete, de rasete, de galagie si nebunie cu iubitii mei :X
      Am sperat ca timpul sa fie in favoarea mea si sa nu se duca asa repede...sa nu trebuiasca sa ma despart de ei :( Nu acum, nu azi, nu eram pregatita suficient. Dar timpul trece si nu ne intreaba...deci nu am ce face, decat sa ma impac cu gandul ca pur si simplu a fost ultima zi :)
      Dar ca sa pot incheia cu ceva frumos vreau sa spun ca...poate ne vom mai intalni si inainte de 2021, poate ca nu cu toti, dar mare parte...pentru ca intre noi s-a legat ceva imposibil de uitat, prietenie. Ne-am iubit asa cum suntem, cu defectele, dar mai ales cu calitatile noastre :X
       8B forever young :D 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Aici ar fi muuulte de spus da ma rezum la un singur cuvant: NEBUNA, cuvant care include: fericita mereu, ciudata, cu prea multa energie, prietenoasa, etc; Animal preferat: tiguru; Prietena cea mai buna: Dana:X